Saya salah seorang penghuni di Bandar Saujana Putra, Topaz. Setakat ini tiada lagi perkhidmatan awam samada bas rapidkl ataupun metro disediakan di kawasan perumahan ini. Saya pernah menghubungi pihak rapidkl berkenaan perkara ini tetapi pihak rapidkl memaklumkan bahawa Persatuan Penduduk BSP perlu membuat permohonan bertulis.
Saya amat memerlukan perkhidmatan bas ini untuk berulang alik ke tempat kerja atau ke kl tambahan lagi pintu masuk ke kawasan BSP dikenakan tol. Diharap Persatuan Penduduk BSP boleh memohon secara bertulis kepada Pengurus Besar, Divisyen Komunikasi RapidKL. Helpline:03-7625 6999, Faks : 03-7625 6667, email : suggest@rapidkl.com.my
Salah satu diharap pihak Persatuan Penduduk boleh adakan pasar malam.
sekian, terima kasih.
Yang benar
Nik.
No comments:
Post a Comment